گر عقل پشت حرف دل اما نمی گذاشت

نوشته هایی مختصر ازمن نیز بخوانید ادامه مطلب ها یادتون نره


بارسلونا

بارسلونا مرکز ایالت کاتولینای اسپانیاست،شهری مدیترانه ای و بین المللی  با باقیمانده های آثارتمدن رومی های باستان ، که امروزه توانسته علاوه برحفظ روح قرون وسطایی اش،  به خوبی شامل مدرن ترین سبک های معماری در جهان و بهترین نمونه برای یک شهر مدرن قرن بیستم گردد. و جای تعجب ندارد که ساختمان های سمبولیک ساخته شده اش توسط معماران کاتالان اعم از Antoni Gaudi و Lluis Domenechiتوسط یونسکو به اسم "محل میراث جهانی" شناخته شود.

شهر بارسلونا از رم سرچشمه می گیرد و تاریخ غنی و پویایی اقتصادی بارسلونا ،از آن شهری فرهنگی ساخته است که به وضوح می توان آن را در میراث هنری - تاریخی و پیشرفت در مهمترین گرایشات هنری ابتکاری و خلاقانه دید. برنامه های فرهنگی گسترده بارسلونا مانند موزه ها ،نمایشگاه ها ،پیکره تراشی در فضای باز ،کنسرت ها نمایش نامه ها و برنامه های رقص و... توریست ها را به سمت خود می کشد.
بیشترین فرهنگ نمایان در شهر بارسلونا ،گرامی داشتن سنت های مقدس  و برگزاری فستیوال گوناگون و جذاب آن است. فرصت های استثنایی برای بازدید از جشنواره ها و فستیوال ها جاذبه توریستی و گردشگری بارسلونا را چندین برابر تقویت می کند. جالب اینجاست که  در این فستیوال ها فرهنگ مدرن و سنتی به طرز ماهرانه ای در هم آمیخته شده از پخت خوراک و تهیه محصولات تازه باغ و ماهی تازه گرفته شده تا کلوچه های سنتی و خانگی و انواع روغن زیتون و سس ها که شاهدی بر قدمت فرهنگ پخت و پز در بارسلونا است.
با هر گشت در بارسلونا بیش از پیش شگفت زده می شوید،پیاده روهای خیابان ها در مناطق باستانی شهر، فضای سبز منحصر به فرد و ساحل پر زرق و برق با امکانات مدرن از ویژه گی های برجسته بارسلوناست.این شهر توانسته  به طور هوشمندانه ای ، گذشته را بدون فراموش کردن تعهد به آینده،در آغوش بکشد.بارسلونا دارای مکان های فوق العاده ای برای برگذاری مراسم گوناگون،سمینارها و وقایع بین المللی است. تقویت این روابط در بارسلونا سبب تبدیل شدن این شهر به یکی از بزرگترین مراکز تجاری دنیا شده است که همزمان توریست ها و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. 
 پارک های تجاری ، نمایشگاه ها و میزبانی نمودن از کنفرانس ها از ابتکارات گسترده این شهر است.بازدید کنندگانی که وارد این شهر می شوند  دارای دو هدف عمده اند فعالیت بازرگانی و تجاری  و یا فعالیت های تفریحی و گردشگری و این را  بایستی مدیون ویژگی مدیترانه ای بارسلونا دانست.این شهر دارای ساحل های قدیمی عاشقانه ، ریزورت های دریایی ، مراکز تفریحی ساحلی و خلیجی و  زمین های گلف فراوان است.  عاشقان طبیعت نیازی نیست برای یافتن  Cordillera Litoral و Catalan Pyrene از بارسلونا خیلی دور شوند .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کاش اینقدر معطل پرسش نمیشدم
Designed By Erfan Powered by Bayan