گر عقل پشت حرف دل اما نمی گذاشت

نوشته هایی مختصر ازمن نیز بخوانید ادامه مطلب ها یادتون نره


دشمنی تا چه حد؟؟


یکی از راه‌های شناخت وقاحت دشمنان داخلی اسلام، خواندن تاریخ آنان است! من از نوشتن این مطلب احساس خجالت دارم اما برای شناخت یادگاری‌ ابوبکر، عُمر و عثمان یعنی معاویه ملعون، این قضیه را می‌نویسم؛ معاویه که غیرشیعه او را دایی مسلمانان لقب داده‌اند (که ان شاءالله همگی با این دایی خود محشور شوند) تا توانسته بود اهل بیت علیهم السلام را در محدوده‌ی حکومت خود ترور شخصیتی نموده بود که نوشته زیر یکی از ثمرات فعالیت‌های او است؛

مدائنی گوید: مردی برایم نقل کرد که در شام بودم و از کسی نمی‌شنیدم که دیگری را علی و حسن و حسین صدا کند بلکه هر که بود نامش معاویه و یزید و ولید و هشام بود، تا روزی گذرم به مردی افتاد و آب خواستم فرزندانش را علی و حسن و حسین صدا کرد، گفتم: مردم با این نام‌ها نامگذاری نمی‌کنند چطور شده فرزندانت را به این نام‌ها نامیدی؟

گفت: من فرزندانم را به این نام‌ها نامیده‌ام که اگر به‌آنها فحش دادم در واقع به دشمنان خدا فحش داده باشم*. (نعوذ بالله)

(لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام)

__________________

*-شرح نهج البلاغه ج 7 ص 159.

برگرفته از: قصه های اسلامی و نکته های تاریخی - عمران علیزاده- ص84

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کاش اینقدر معطل پرسش نمیشدم
Designed By Erfan Powered by Bayan