گر عقل پشت حرف دل اما نمی گذاشت

نوشته هایی مختصر ازمن نیز بخوانید ادامه مطلب ها یادتون نره


شکایت های من از عشق


من و جام می و معشوق،الباقی اضافات است

اگر هستی که بسم الله در تاخیر آفات است

مرا محتاج رحم این وآن کردی ملالی نیست

تو هم محتاج خواهی شد،جهان دار مکافات است

میان خضصر و موسی چون فراق افتاد فهمیدم

که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است

ز من اقرار با اجبار می گیرند باور کن

شکایت های من از عشق ازاین دست اعترافات است

اگر در اصل دین حب است و حب در اصل دین

بی شک به جز دلدادگی هر مذهبی مشتی خرافات است...

 قل لا أسألُکُم علیهِ أَجراً إِلاّ المَوَدَّةَ فیِ القُربی

اگر در اصل دین حب است و حب در اصل دین


خدا حفظتون کنه ، اگه دوست داشتید سایت منم لینک کنین مداحی و مولودی ها رو گلچین میکنم خودم شعر بیشترشو مینویسم . 
به وب منم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کاش اینقدر معطل پرسش نمیشدم
Designed By Erfan Powered by Bayan